onsdag 12. februar 2014

Min nye hvilestol/ løftestol

I går kom da min nye stol. Jeg kommer ikke til å lage noen kjempelang blogg i dag men jeg skal forklare litt om stolen min. Jeg kan anbefale alle denne stolen selv om den har sine mangler. Men man kan ikke få i pose og sekk så jeg er ganske så godt fornøyd.


Minuset med stolen: Den har ikke svinge effekt men dette var noe jeg trodde jeg ikke kom til å savne eller trenge slik at det ble ikke søkt om en slik stol, men det angrer jeg litt på..
Dette er nok ikke en stol beregnet for andre enn meg da ingen andre enn meg har likt stolen til nå.

Det er og et stort minus og det er at fotskammelen delen/ fotstøtten  hever seg kun når  ryggen går ned og bakover.

Men det er mange store pluss. Jeg får slappet av i hele kroppen uten å legge beslag på en hel sofa, kroppen min får hvile.
Og jeg var nok ikke så glad i den med en gang men nå er jeg det.
Jeg elsker stolen min.

Her er bilder. Ikke se på rotet rudt.



Her er stolen rett frem, nå står den oppreist i utgangsstilling 


Stolen sett fra siden. Armlenene er justerbare, de er ganske perfekte for meg.


Her er stolen  i løftestilling. Lett å komme seg ut av den.


Her er stolen i ligge stilling. 










Jeg er glad i denne stolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar