onsdag 26. mars 2014

Tanker etter en tannlegetime.

Endelig er tannen ute, men det får da følger, jeg er dessverre totalt ute å kjøre. Alle ME symptomene er tilbake. Og det i fleng. Men men jeg var vel klar over at dette kunne skje, men jeg håpet jo at ikke det  ville skje. Jeg aner ikke hvordan jeg kom meg hjem, jeg klarer ikke å tenke klart. I dag kom også nye arbeidsstolen min. Så akkurat nå har jeg 2 av de. Men jeg mener å huske at den gamle skulle tilbake igjen men denne  hjelpemiddel damen sa at det var ikke noe hun hadde fått beskjed om. Og da har jeg 2 stykker.

Så i dag blir meste parten av dagen i lodrett stilling, eller ikke fullt det, men i hvile i stolen min. Jeg kjenner at kroppen ikke vil så mye mer enn det. Jeg sjangler når jeg går så da er det best å holde seg stille. 
Men jeg er glad for at denne dritttanna er vekk. Klart at jeg vet at det er mye, enormt mye som gjenstår men jeg vet at det må til. Men jeg holdt på å svime av i stolen, og tannlegen var en anelse bekymret.  Men han og jeg snakket om hvorfor. Og det vi kom frem til var
*Lydene,
*Lyset
* og at man i tillegg til dette har litt tannlegeskrekk, eller ikke litt men masse.

Dette gjorde totalt sett at jeg ble dårlig, og han sa at han har sett det samme hos andre ME pasienter.
Men men det gikk bra.


















Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar