tirsdag 29. april 2014

Livets mange valg

Vi holder på å bygge ut, slik at vi får boligen mer tilrettelagt for meg , eller egentlig for oss alle, for man vet ikke hva som skjer. Uansett, vi får soverom og bad nede, større stue, og nytt kjøkken. Og da er det fargevalg da. Jeg og mannen har ganske så like tanker om fargevalg men så finner jeg en ny farge som jeg syntes er perfekt, i stedet for de andre vi hadde funnet ( hører jeg ubeslutsomhet?) Og vi har jo ikke ubegrenset budskjett heller. Så jeg var en tur på Clas Ohlson og fant farger der, og klar noen av de er utelukket, mens andre igjen er toppers i mitt hode men egentlig en tvils sak. Ungene i huset har jo sine meninger, ikke lett når vi ikke blir helt enige.
Rommene som skal farges er: Gang, stue, soverom, kjøkken.


 Her er det den lilla samt varm sand jeg har falt for, men problemet er at den lilla er akkurat litt for mørk.

Sand er den  nr 2 øverst på høyre rekke.



Her er den grønne, nest  neders på høyre rekke og den grønne som ligger sist på Venster rekke som er kandidater.













Haha vanskelige valg. Men det skal jo bli bra til slutt. Det er jeg ganske så sikker på. Vi fikk vite at utbyggingen blir ferdig ca 14 dager etter avtalt tid, men det er jo greit.

Ellers har det vært en ok dag, klarte å dette ned trappa så jeg merker den, så  var det bli med guttene her hjemme på kleskjøp. Slitsomt så jeg måtte få mannen til å hente oss, selv om ikke det var spesielt langt å gå. Men kroppen orket ikke.
Jeg må nok regne med en smell. Men men


Det heter jo så fint" Med hue under armen ogarmen i bind"




















1 kommentar: